| FAPPZ PEF TF FŽP FLD FTZ IVP | ŠZP ŠLP VS | KTV OIKT SIC KAM | @ | English

Fakulta životního prostředí

O fakultě Katedry a součásti Studium Věda a výzkum Mezinárodní vztahy Aktuality Home
Vizualizace (b)

Studium

Veletrh pracovních příležitostí

Organizační informace k Veletrhu pracovních příležitostí FŽP na ČZU v Praze


Organizátor akce: Fakulta životního prostředí ČZU v Praze

Koordinátor akce: Ing. Michaela Rösslová (propagace_fzp@fzp.czu.cz; rosslova@fzp.czu.cz)
                                  tel.: 224 383 850

Termín konání: čtvrtek 25. 2. 201610:00  15:00 hod

Místo konání: Fakulta životního prostředí České zemědělské univerzity v Praze,
                         Kamýcká 129, Praha 6 – Suchdol

Účastnický poplatek:
                        Účastnický poplatek komerční organizace: 5000,- Kč + DPH (dohoda možná)
                        Účastnický poplatek neziskové organizace: 2000,- Kč + DPH (dohoda možná)

Cena zahrnuje:
  • prezentační „stánek“ o velikosti cca 2 x 2 m, který zahrnuje 1 stůl, 2 židle a nástěnku (cca 200cm x 110cm). V případě zájmu lze po předchozí domluvě použít vlastní vybavení (např. stěna, pultík, atd.),
  • prezentaci základních údajů o Vaší společnosti na plazmových obrazovkách v místě konání veletrhu a v dalších prostorách Fakulty životního prostředí a Fakulty lesnické a dřevařské
  • přípojku k elektrické síti a internetové WIFI připojení,
  • vydání informační brožury „Průvodce Veletrhem pracovních příležitostí FŽP ČZU v Praze“ v barevném provedení (prostor pro profil firmy – v rozsahu max. 1. barevné strany A5),
  • zveřejnění firemního loga na materiálech veletrhu (plakát, leták, brožurka),
  • zveřejnění Vaší nabídky volných pracovních pozic na webových stránkách www.fzp.czu.cz,
  • občerstvení a oběd v menze ČZU pro 2 zástupce firmy (pro větší počet lidí je možné objednat občerstvení + oběd předem a zakoupit stravenku á 100 Kč).

  • Možnost aktivní prezentace firmy v přednáškové místnosti fakulty (není zahrnuto v ceně) nutno domluvit individuálně.


Platba: do 29. 1. 2016 převodem na účet ČZU v Praze
               č. 19-6026830237/0100, VS: 429043

Důležité termíny:

Zaslání loga firmy (pro vytvoření plakátu)
do 15. 1. 2016
Zaslání materiálů do brožury
do 15. 1. 2016
Termín pro zaslání platby
do 29. 1. 2016
Storno účasti na VPP
do 29. 1. 2016
Termín konání VPP
     25. 2. 2016


Důležité informace

O účast na veletrhu je mezi firmami značný zájem a kapacita je omezena proto neváhejte a rezervujte si své místo včas. Za závaznou účast považujeme přijetí vyplněné a podepsané přihlášky k Veletrhu pracovních příležitostí (viz příloha „prihlaskaVPP_FZP_2016“).

Veletrh probíhá v prostorách moderní budovy MCEV FŽP a to ve vestibulu v přízemí a prvním patře budovy (případně v Kruhové hale ČZU). Firmy si vybírají prezentační místo dle pořadí, v jakém se závazně hlásí.

Materiály do brožury přijímáme v rozsahu max. 2 strany A5 ve formátu *.doc nebo *.pdf (bez tiskových značek ve velikosti stránky A5), popřípadě dle dohody. Brožura bude v barevném provedení.
Logo Vaší firmy požadujeme ve křivkách ve formátu *.eps, *.ai nebo *.cdr, případně také v *.pdf.

Pokud jste u nás ještě nebyli, doporučujeme Vám před veletrhem osobní návštěvu ČZU v Praze pro seznámení s prostory a pro upřesnění Vašich požadavků.


UPOZORNĚNÍ

Vzhledem k tomu, že informační materiály k veletrhu připravujeme s předstihem, nebude-li logo Vaši společnosti doručeno v požadovaném formátu a do stanoveného termínu, není možné uvést Vás jako partnery na plakátu a letácích.

Zároveň i materiály do brožury je nutné zaslat v požadovaném formátu a do stanoveného termínu, jinak nebude možné zveřejnit Váš profil v brožuře vydávané k veletrhu

 
page foot